Ska förhandla upp jävligt hög lön...

Uppe och idag smakar kaffet LITE bättre än igår...
Med betoningen på "lite".
Men det tar sig i alla fall.
 
Läste Bison nyss, och skrattade gott...
 

"Skyndar med glipande morgonrock och bara ben i träskor tur och retur brevlådan för att hämta morgontidningen.

Isande kallt, kraftig nordvind från viken, vindrutan på bilen kritvit av frost och marken stenhård, långt ifrån redo för den första sättpotatisen. Hur länge ska detta elände fortsätta?

Till på lördag!

Då blir det, enligt svenska SMHI:s långtidsprognos, elva grader mitt på dan. Fast enligt norska yr.no blir det bara fem.

Heja Sverige!"


 
Ja, med sommaren 2012 färskt i minnet kan jag lugnt säga att den väderprognos som stämt till 99% var Yr.no.
Dom svenska väderrapportörerna på nätet, SMHI mfl. stämde nog fan inte en enda gång.
Heja Norge!
 
Just nu sitter jag i startgroparna...
Jag ska på medarbetarsamtal klockan 10 men har hållit det lite öppet pga sjukdomen här.
Tänkte att i värsta fall avbokar jag idag på morgonen.
Men, jag är fortsatt pigg och tar en cykeltur dit och hem...
Blir väl lagom utevistelse idag kanske.
 
Måste sätta fart, jag återkommer och...
Nu ska jag väl förhandla upp JÄVLIGT HÖG LÖN det här året 
I fucking wish...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0