Tack gode gud och amen...

Vilken jäkla härlig dag här blev!!!

Först gick jag långpromenaden med Milou, kom hem, ritade av lite fjärilsschabloner, duschade, satte min på balkongen och pratade i telefon i solen, läste tidningen.
Efter det kom en vän över som beställt en fleecekofta, hon provade min gröna kofta för att kolla storleken på henne.

Och eftersom hon har lite större bröst så trodde jag att det skulle bli som för min andra vän att jag skulle behöva fixa storleken på koftan...
Men nej, det satt som gjuten!
Tack gode gud och...
... AMEN på det!
Ja, jag blev så glad, då är det bara att köra på så fort jag kommer hem.

Förklaringen till det var faktiskt att hon har väldigt smal rygg, och därför gick det kanon trots bröst.
Jag har bredare rygg men noll bröst, alltså funkar det på mig.
Sen har vi faktiskt suttit ute i solen och fikat i varsinn solstol i flera timmar och pratat och haft jättetrevligt.
Och vi kommer nog BÅDA se ut som två stoppljus ikväll, mycket sol blev det liksom 
 
Nu har jag kommit in, ska ta en dusch och sen ska jag på 40-års uppvaktning vid Snäckrestaurangen precis nere vid havet.
Kommer ju bli kanon en kväll som denna, vindstilla, solnedgång och trevligt sällskap.
 
Fasen, tänk att man kan bli så lycklig av en dag där man inte gjort ett smack, älskar´t!
Det var min dag, dags och piffa och så kommer det väl en rapport från kvällen med solnedgångsbilder från Snäck ikväll eller imorgon.
Ha en bra kväll alla monsterdiggare!

Vet inte riktigt varför jag kände behovet av att citera Hemlige Arne från "Trazan och Banarne" helt plötsligt, det bara kom över mig liksom...  )
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0