Vill inte falla tillbaka i godisgris-träsket...

Satt här och kollade utbudet på ALLA våra tv-kanaler en lördagkväll...
Och inte ett skit fanns det att se.
 
Hur är det möjligt?
Vi har massor med kanaler och inte en enda visar något sevärt.
Jag gick över till macken och hyrde film...
 
 
Som inte var bra, jag ger den:
 - tummar upp.
Men bättre än utbudet på tv i alla fall... eh...
Nåja.
 
Jag köpte godis.
Har inte ätit godis på två veckor och hade inget sockerbegär överhuvudtaget.
Så varför, jag var ju inte ens sugen.
Det var ju dumt.
Och inte var det gott heller, bara starkt av socker och typ en brännande smak.
Jag skippar godis fortsättningsvis och hoppas inte detta gör att jag faller tillbaka i godisgris-träsket.

Nu ska jag sova.
Imorgon är det jobb igen och jag har haft en URTRÅKIG kväll här i min ensamhet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0