Det har slagit slint totalt...

Jaha, då var det läggdags här då...
Tack och lov.
Jag är helt slut.
 
Jag har hört järnet sen jag kom hem från stranden:
Sprang på stan mellan 17-18.30, fixade mat, liten hundpromenad och sen har jag städat.
ALLT för att ha ALLT gjort tills imorgon när vi ska på stranden och sen på FEST på kvällen.
Jupp, det är kalasdags igen.
Det var till och med så vi låg och sa på stranden att vi LÄNGTADE efter lite fest igen, ja, nu när vi legat lågt några dagar.
 
Så över till det här med solningen i den här släkten alltså ja...
Nu har det slagit slint TOTALT och vi är snart bortom all rädding allesammans.
 
Det börjde med att det dök upp mms från kussen med en bild som aldrig kom fram till mig.
Jag ringde upp och frågade vad det var hon hade försökt skicka till mig och det var...
 
 
... en flaska sololja som hon fyndat på apoteket.
Ja, det var visst rea på sololjorna, så då slog hon till minsann den där Syster-Yster.
Och ni ser ju själva:
Lågt skydd, bla-bla-bla och så vidare, jisses och min gud.
Så det hade hon smörjt in sig i och låg och fräste i ute i Åminne.
 
Själv anläde jag då ute i Björkis och där låg kussen och Idolen, och efter någon timme så ser jag faktiskt på Idolen att han faktiskt är "blekare" eller mindre brun kanske är en bättre term, än mig på magen!
 
WTF?
Hade jag slagit Idolen i brunhet på magen, helt otroligt, kussen agerade domare och VISST...
Jag var brunare.
 
Jag blev själaglad (sjukt, men sant) men fick dock njuta av den segern en liten, liten stund för Idolen, ja, han blev skvatt galen!
Fullkomligt skvatt galen.
Karln springer in i restaurangen och köper en...
 
 
... en coca cola och börjar--- håll i er nu--- SMÖRJA IN SIG I!!!!
Jo, det är dagsens sanning, må blixten döda mig omedelbums om jag skulle ljuga, han smörjde in sig i coca cola.
 
Bakgrunden till detta egendomliga beteendet (tror jag att det vaom jag nu inte minns fel ) handlar om att han en sommar sommarjobbade och fick punktera och hälla ut en massa förstörd coca cola och blev enligt egen utsago:
Dritbrun / skitbrun.
Så brun hade han aldrig varit i hela sitt liv som den sommaren när han badade i cola, sa han.

Mhm, jaha, säkert, sa jag när jag hörde storyn för någon vecka sedan.

Och när han då springer in och köper cola för att smörja in sig i, då tänkte jag:
Jävla knäppgök, han är inte riktigt klok!
 
Vidare ryade jag på honom (och kussen också) om att nu fick han fasen i mig hålla sig på avstånd så han inte drog dit en massa getingar så att inte getingallergiska lilla jag blev stungen och AKTA så du inte spiller på stenplattorna så dom sätter sig där, håll dig borta och akta...akta...akta.
 
Typ endast två timmar senare har karln blivit brunare på magen än mig igen.
???
Va, fick jag inte njuta av segern längre än max två timmar?
Nä, tydligen inte.
Eller vi har kanske olika typer av brunhet, men jag vart helt klart inte lika brun som han längre i alla fall.
 
Och vad händer då tror ni...?
Jo, då slår det slit i skallen på mig, jepp, då var det min tur och balla ur fullständigt.
 
Jag slängde min solkrämsflaska med faktor 30 åt helskotta, springer fram och hugger tag i/snor Idolens coca colaflaska och börjar hälla på mig cola...
(Vänta här nu, var inte jag allergisk mot getingstick?
Jo, men det sket jag fullständigt i, stick och döda mig bara tänkte jag för nu jävlar!!!!!!)
... drällde på stenplattor och fan och hans mormor.
 
Men hann jag ikapp...
 
 
 
 
Njaä, inte fan vet jag, knappast.
Han är väl mer...
Asch, jag vet inte.
Dessutom drog han ju ner byxorna så man såg den vita linjen och han solar med karotenkräm PLUS coca cola och jag kör faktor 30 Garnier Ambre-någonting.
 
Och jag återupprepar, nu är nog fan alla bortom all rädding i den här släkten, både gammal som ung, vi är verkligen beyond all rädding.
Vi ses imorgon igen, nu ska jag sova med min inte-lika-bruna-mage-som Idolen, SNARK!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0