Det lilla projektor-underverket & Kusin Urban...

Så kom den då äntligen...
 
... projektor-underverket!
 
Om jag är nöjd?
Det kan man LUGNT säga, den uppfyller mitt lilla husbehov med råge!
Denna lilla 7.5 x 7.5 cm´s lilla pluttegrejen är helt klart det bästa jag kunde få för mina födelsedagspengar och MYCKET BÄTTRE, jättejättejättesåmycketbättre än en overhead.

Overhead hade man förr, jag levde i det förgångna och har inte hängt med.
En overhead krävde mer och värre arbete, detta går fort så in i helskotta och blir SÅ IN I HELVETE (förlåt) BRA!!!!

Det är så smidigt och häftigt.
Gud som jag har längtat efter att få stå och kladda på dukar med penslar och färg.
 
Naturligtvis har jag redan installerat den i min dator, tagit fram min Ronaldo-bild, skissat av Christiano Ronaldo och NU...
 
 
... ska jag fylla i det skissade med svart färg.
Kan det bli enklare som första tavelprojekt till sonen?
Nope, det kan det inte.

Sen lekte jag lite i bildprogrammet och lekte lite med tanken på en Andy Warhol-aktig tavla på Milou kanske...
 
 
 
Ja, herregud, only the sky is the limit och det är väldigt långt upp dit!
Jag kommer ha så mycket kul nu så det är inte klokt!
 
Och som om det inte vore nog...
(Och i detta inlägg riktar jag mig mest till Idolen för vi har ju tvivlat och hånat så mycket i detta "ämnet"....)
 
Moster Puff kom från Stockholm och med sig hade hon...
 
 
 
 ... bilder på den där KUSIN URBAN som varit SÅ HEMLIG och osynlig men dock omtalad.
Tadaaaaa, där ovan står han som liten ihop med Moster Puff på någon strand, och sen...
 
 
... inringad i rött med kapat huvud (bilden såg ut så) brevid morsan.
Ja, han finns alltså, eller har funnits, jag vet ju inte om han är död numera.
Som jag har tvekat och inte trott på att han existerat, men han finns/har funnits.

Personligen funderrar jag då på om vi inte ska bjuda in Urban till nästa släktträff, men...
Den där snåla SKUR-kärringen Anna-Lena får nog allt stanna hemma i Malmö, för risken finns att hon förmodligen sabbar hela festen.
 
Nä, nu har jag inte tid med er, jag måste måla och sen...
Ut och sola!
Vi ses senare, OM jag har tid.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0