Gottgottigottgott...

Så var det jobbdags och jag mår inte ett dugg bättre...
Det är samma som igår så jag bara hoppas att jag inte blir sjuk.
F-a-n.
 
Såg på vädret nyss att det blir dåligt i helgen nu när jag ska jobba, men framemot måndag blir det fint, varmt och sol igen.
Då blir det stranden igen då, OM jag inte mår/är så här förstås för då åker jag väl på bihåleinflammation.
Eller det gör jag säkert ändå.
 
Ingen projektor dök upp igår, den kommer SÄKERT idag när jag är på jobbet.
Desto roligare imorgon då när jag kommer hem.
Då blir det färdigställande av barnjackan i fleece och målarstuga, jag kommer ha häcken full.
(jag skulle ju kanske ta det lugnt var det ju...)
 
Igår åt vi ju arlas mjukglass igen och igår åt jag glassen med detta...
 
 
 
... saltlakritsströssel på!
Köpte det på ÖB för någon vecka sedan och det är samma strössel som finns i glassbaren nere i hamnen.

Och med detta strössel PÅ VANILJMJUKGLASSEN, tillåt mig citera Björn Ranelid:
Herrrrrrrrrrre guuuuuuuuuud!
Närmare gud än så det kommer man inte.
Hjälp så gott det var.
 
Jag hade tyvärr bara köpt en liten burk och halva gick åt, sonen blandade lakrits och knäckkulor men nästa gång...
Då köper jag en stor burk för det var billigt och den kommer gå åt.
Gottgottigottgott!
 
Nu måste jag sätta fart, vi ses imorgon igen OM jag lever då.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0