Jag har inte tid...

Jag har inte tid att lägga upp bilder från gårdagen just nu...
 
 
... utan det får jag lägga upp ikväll.
Det är liksom så många bilder så det skulle ta evigheter.
 
Idag vaknar man upp till en lika klarblå himmel och lika vackert väder och helt vindstilla precis som igår.
Jag ska sy lite nu och sen blir det playan, HELST skulle jag dra till Fårö idag igen, men jag har nog ingen jag känner som ska dit.
Alla jobbar ju typ.
 
Jobbstarten gick i alla fall kanon och det var toppen att först träffa sina arbetskamrater och sen sticka till Chifen.
Varför jag egentligen hade börja-jobbet-ångest för övergår mitt förstånd.
 
Jag hade en kanondag och sen går man av jobbet och drar till Fårö i högsommarvärme.
Fy fan, jag har det FÖR BRA! 
 
Ja, dags att sätta igång här så blir det den där bildbonanzan ikväll istället och lite text till.
Ha en bra dag alla soldiggare för det...
Det ska jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0