Kunde inte somna om...

Vilken skitnatt jag haft!
Tack gode gud att jag inte ska till jobbet idag för då hade jag dött.
 
Somnade direkt när "Sex and the City" var slut runt 00-tiden och vaknade 03.48.
Och kunde INTE somna om, det var stört omöjligt.
Varmt i rummet, ont i nacken och ryggen, ont i halsen och täppt i näsan.
Stört omöjligt som sagt.
 
Jag gick upp, drack, öppnade fönstret mer, försökte somna om, nope gick inte.
Då satte jag på tv´n och såg på nyhetsprogram fram tills jag somnade om runt 05.15-någonting.
Fy fasen.
Vaknade av mig själv straxt efter åtta, HELT DÖD. 
 
Jag känner mig som en väldigt krasslig, gammal, ledbruten kopia av mig själv.
 Nåväl, jag har INGET att göra idag om jag inte vill, så jag kan bara ta det lugnt ändå.
 
Inget nytt tyg har dykt upp från Stoff & Stil, det var en vecka sedan jag ringde.
Dom som skulle vara så snabba.
När jag ringde sjukgymnasten/sjukgymnasterna var alla telefontiderna redan uppbokade när jag vaknade och slängde mig på telefonen.
Imorgon får jag väl gå upp och ringa redan klockan 07.00 när dom startar men det gick bara inte idag.
 
Skit i det, dags att börja dagen med lite kattfix, det är knallblått runt om idag igen och smällhett.
Jag har en perfekt ursäkt att åka på stranden och vila upp mig efter den oroliga natten!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0