Nu måste gud vara god alltså...

Alltså idag vaknade jag halv åtta utan alarm...
Jättebra.
Imorgon ställer jag klockan på 07 för att komma upp till 06 på onsdag.
 
Och så fick jag lätt ångest...
 
Först när jag såg vädret för alla sajter visar olika.
 
Ska det bli sol eller moln idag eller både och, eller regn?
Ja, det beror väl på vart man åker.
 
Lickershamn ser bäst ut just nu enligt alla.
Men Fårö ser bra ut på Yr och Klart.se.
Jag blir som en åsna mellan hötappar och ser moln och klarblått OCH svarta moln runt omkring mig.
 
Sy eller stranden, det är frågan det.
 
Jag börjar med att sy på fleecekoftan för jag är ready to go, klar med allt redan nu pga jag kom upp i så bra tid idag.
Sen får väl dagen utvisa om vi kommer ut på playan idag eller inte.
I hope so.
 
Bara två dagar kvar, nu måste gud måste vara god alltså så jag får lite kvalitetstid DÄR JAG VILL HA KVALITETSTID innan semestern är slut.
Fortsättning följer...
Vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0