Nybliven 42-åring och lite mer om mig som Gunilla...

God morgon!
 
Så vart man 42 PÅ RIKTIGT idag då.
Ja, idag fyller jag 42 år och det känns...
Bra 
Jag har ju ändå varit 42 år "på sätt och vis" sen året började 2013 så det känns inget speciellt just IDAG.
Men bra, nu går man med stormsteg mot 43, hjälp.
 

Sonen är uppe men har INTE uppmärksammat att jag fyller år idag.
Ingen lapp på köksbänken från sambon heller.
Kanske mitt Gunilla Persson-utbrott igår förstörde mina chanser till:
"Grattis älskade mamma/sambo på din födelsedag, kram..."
???
Vem vet.
 
För övrigt ligger den där kommentaren om att man betedde sig á la Gunilla P igår kvar som en äcklig hinna över mig.
Usch.
 
Ska vi kvinnor ( mig med flera lär det SÄKERT bli ) inte kunna släppa ut PMS-häxan i oss, utan att nu få skällsord efter oss som att man beter sig som Gunilla "Psykopaten" Persson.
Alltså jag menar att det KAN bli en skällords-trend att fler familjer som sitter och ser Gunilla tillsammans på tv och sen tycker familjen, som i mitt fall då, att när man blir förbannad då beter man sig som Gunilla.
 
Rys, rys, dubbelrys...

Herregud, att bli jämförd med Gunilla är ju som att bli jämförd med djävulen personifierad.
Ja, galenskap har fått ett nytt ansikte och tyvärr måste man kanske lägga band på sig för att slippa fler jämförelser med Gunilla.
TYVÄRR.
 
Nä, nu ska den nyblivna 42-åringen iväg till jobbet och där lär jag inte bli jämfört med Gunilla i alla fall, Chifen tycker nog mer att jag är som...
?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0