Orkar ni...?

Orkar ni...?
 
 
 
 
Ja, soooool och stekhett idag igen.
Brissund idag igen.
Jag och Milou var helt själva på "vår" sida av Brissund, vi har badat både jag och hunden och jag har läst och skrivit.
 
Man får så himla bra inspiration när man är i tystnad och ensamhet.
VÄLDIGT BRA.
 
Vi har gått promenad bort mot Själsö-hållet, det var så vackert.
Så vackert att det gjorde ont i hjärtat.
 
Annat "ont"...
 
Halsen har inte blivit värre men är ond, jag låtsas som den inte existerar så länge det inte blir värre.
Ryggen känns bättre med två dagars vila och promenader, jag ska ringa sjukgymnasten imorgon för nu vet jag att den behöver byggas upp och tränas eftersom den blivit lite bättre igen.
Den är för svag.
Försvagad.
 
Fan vilken dag.
Jag mår bra i själen och hunden är helt slut.
 
Nu ska jag hoppa i duschen för vi ska på något tonårsmöte på skolan jag och sonen.
Man ska få lära sig att vara tonårsförälder eller nå´t TROR jag.
Kan jag behöva utbilda mig i...
Jag suger ju som tonårsmorsa.
 
Vi ses senare.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0