Uppvarvad...

Uppe och är dödstrött...
Var alldeles för uppe i varv när jag gick och la mig igår så det var nästintill omöjligt att somna.
ÄVEN om jag var skittrött när jag gick och la mig.
 
Men jag menar först har vi legat och slöat en hel dag på stranden och till och med slumrat lite.
Sen fikabesök på det och sen sätter jag igång och jobbar när jag kommit hem.
Då varvar man upp och inte ner...
Inte bra.
 
Så där låg jag igår och hade sov-problem.
Tja, det visar sig idag det liksom.
 
Inte mycket har hänt heller, inget som upprörde mig i tidningen...
Lika bra och hoppa i duschen så ses vi i eftermiddag imorgon för först ska jag på konfirmation och sen vidare på annat.
Ha en bra dag i solen ni som kan, för ja...
Det ska tydligen inte regna, det ska bli fint och varmt idag även om det är blygrått nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0