Cement...

God morgon.
Eller så vidare värst "god" är den inte, jag mår värre än igår.
 
Jag försov mig för jag skulle gå upp och väcka sonen, jag vaknade och stängde av alarmet 07.15 men somnade om och vaknade 07.55 och DÅ...
Hade sonen också försovit sig.
Toppen.
Men han kom iväg i alla fall så vi får väl skämmas båda två, jag som inte kom upp i tid för att få iväg honom och han för att han inte själv kom upp.
Suck, pust och stön, det var våran start på morgonen det!
 
Huvudet är segt som kola, tungt som om jag har cement i det och blir så förbaskad I VANLIG ORDNING att jag inte kan göra ett allt jag behöver göra.
Tiden bara slösas bort och jag blir förbannad.
 
Jag ska masa mig in i duschen och fräscha till mig, dagen måste börja ÄNDÅ och vi ses senare.
Lämnar er med en "bitare" som är lite på temat mor Vs son... ur sonens perspektiv...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0