Da´n före doppar dan 2013...

Marathondagen den 23/12-13: 
Gick av jobbet 09.00.
Sambon hade bryggt KAFFE när jag kom hem och så hann jag läsa tidningen och dricka kaffet.
Dusch och ca 10.00:
Mot stan för alla julklappsinköp...
 
 
Träffade Lilla Sunshines mamma och vi slog följe en stund och sa sedan "GOD JUL" och gick åt varsitt håll.
 
Kvistade in på hemvägen hos Klokboken och gav henne en "God Jul-kram".
Lite kvarglömd handel på Atterdags.
Väl hemma:
Inslagning av paket samt lunch.
Sen:
Julkolakok i tre omångar, klippning av papper, samt inrullning av alla (jävla) kolor...
 

KAFFE!
Vidare:
Brödbak...
 
 
... aprikos och solros bröd.
Imorgonbitti gör jag vörtbrödet så det är pinfärskt.
 
Under tiden tog mamma och sambon upp bord nerifrån och så dukade jag och sambon till 18 pers.
 
 
Kvällsmat, och nu "Uppesittarkväll med Plura och Måns", om jag är trött:
Jo tack, det ska gudarna veta, så in i helvete.
 

Men va fan, så blir det när man sparar allt in till sista dagen före julafton och bara ligger och "DEGAR" i sängen en hel vecka 
Mhm, eller hur...?
Och nu mina vänner så ska jag gå och lägga mig, jag måste sova, vi ses imorgon innan det blir fest.
Tack-o-hej-leverpastej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0