Fast i bitstrippandet...

Vaknar upp och känner mig ytterligare lite piggare, bara att jubla och vara glad känner jag!
Och det gör jag.
Rinnsnuva, men det kan jag ta!
 
Vädret är dock inget att jubla åt, det är storm ute och kraftigt duggregn.
Riktigt skitväder med andra ord, men mig gör det inget...
Jag är ju PIGG 
Vilket tjat, först tjatas det om sjukdom och nu om att jag är pigg igen, men det får NI ta.

Och så kom jag upp imorse och det bästa av allt:

Att tänka julgranen i mörkret på morgonkvisten!
Jag säger bara en sak, magiskt.
Underbart.
Vackert.
 
Det har ju då inte hänt så mycket egentligen sen min senaste rapport mer än att jag sån "SNL" i vanlig ordning på lördagsnatten och det blir ju alldeles för sent när man ska sova.
Men det går faktiskt inte att missa.
 
Sen ligger jag och gör SERIER för glatta livet (som ni kanske märker).
Alltså jag är helt fast i Bitstripar-träsket och bara spottar ur mig än den ena och en den andra lilla komiska (? ) seriestrippen.
Jag ha förberett några som kommer dyka upp under dagen med tidsinställda inlägg så ni behöver inte sakna mig idag även fastän jag är borta.
TUR VA? (fniss)
 
Ja, jag låg och lekte igår och har så roligt så jag glömmer både tid och rum.
Jag till och med missade halva handlingen i "Downton Abbey", jag som ALDRIG vill missa en ruta i det programmet eftersom det är så mycket underbara kläder.
Men...
Jag bitstrippade.
 
Byggde en avatar åt Syster-Yster på fejan, den andra jag byggt är ju på nätet och så nu fick hon sin egen även på Facebook då som sagt...
 
 
... och så byggde jag mig och Lilla Sunshine...
 
 
 Och NU...
Ska jag hoppa i duschen!
Ni ser som sagt förberedda inlägg som kommer poppa upp under dagen och jag drar till jobbet.
TJOHOOO.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0