Finns det någon regel...?

God morgon.
Frukost och kaffe i magen och idag har jag ett mission/uppdrag:
Fixa doppresent!
 
Ja, present OCH hämta tyger som var restnoterade sist OCH TRÅD hoppas jag.
Jag ska göra allt så fort som möjligt så jag kan åka hem och sy sen.

Nu har jag frivecka och nu ska det bli riktigt mycket kul i veckan som kommer.
Är så himla sugen att sy en t-shirt till mig själv i det där svarta molntyget...
 
 
... som min kusin köpte förra veckan.
Alltså finns det en regel som säger att det MÅSTE vara ett barntyg...?
Njaä, jag tror inte det va!?
 
Vi får se vad jag har tid med, men jag ska i alla fall fall sy en till t-shirt till försäljning, i vilket tyg vet jag dock inte ännu.
Nu har jag inte tid med er längre, vi ses lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0