Ingen munter morgon!

Uppe och idag...
Ville jag bara somna om!
 
Orsak:
Jag somnade väl runt 23-23.30 igår.
Klockan 00.25-någonting börjar telefonen ringa, hemtelefonen.
Den ringer, ringer och åter ringer.
Två omgångar.
 
Ja, och jag vaknar.
Kastar mig upp vid andra omgången, hinner inte se vem det är men trycker fram missade samtal: SAMBON, WTF????
 
Ringer sambon och skäller, undrar varför han ringer och väcker när jag ska upp och jobba imorgon?
Han har inte ringt säger han, jag säger "JO", fipplar med hemtelefonen och ser:
Nej, det var visst missade samtal längst bak i listan och längst fram:
Okänt nummer 21 22 XX!
 
Nä, detta är inte rättvist.
Kunde inte somna om förrens framåt 02-02.30.
 
Kul.
 
När jag så vaknar känns det som jag bara vill DÖ av trötthet.
Jag orkade knappt upp ur sängen och när jag kom upp ur sängen:
FREEZING i hela lägenheten och snö ute.
 
Jag höll på att avlida, nej, jag vill inte går ut idag.
Men har jag någe val?
Svar: Nej.
 
Nu ska jag hoppa i duschen och ta mig/halka iväg till jobbet, jag kommer dö, det är så satans kallt så det är inte klokt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0