Inte bättre i sjukstugan, men bara en jobbar...

God förmiddag!
 
Här har det inte blivit bättre i sjukstugan.
Jag mår kasst.
Blir LÄTT irriterad när vi är två som är risiga här att det är jag som ändå ska göra alla hushållsgrejer.
Jag skulle också vilja "bara ligga" och vila, men det funkar tyvärr inte.
Jag har gjort allt, till och med fixat middagsmaten redan nu.
Jaja, det är köttfärssås för att göra det enkelt för sig, men ändå.

I alla fall...
Nu ska jag inte spy galla här jag är bara TRÖTT typ.
 
Har haft så himla mycket att skriva här dessutom på morgonkvisten, en avhandling till en vän, besvarat mail samt varit inne på arbetsförmedlingen där jag upprättade en profil för någon vecka sedan som jag fyllt i lite mer i idag.
Ja, det är det jag "jobbar" med nu när jag ändå måste sitta still, m
en nu är jag klar med det också.

Ska försöka piffa till mig och ta lite alvedon för att må lite bättre.
Har inte tagit någon ännu idag för att känna efter hur jag mår...
Och det är ju inte bra som jag redan skrivit (tjat, tjat).
Nä.
 
Något är fel på pannan i källaren, den tjuter så det dånar upp i skorstenen.
Det är faktiskt så illa att jag skulle vilja ha öronproppar i öronen.
Det kommer en gubbe som ska kolla den, det är bara att hålla tummarna att det INTE är något allvarligt.
Nu ska jag piffa till mig, vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0