Kunde inte sova...

God morgon!
Idag sov jag alldeles för länge och tänker göra "tvärtom dag" dvs:
Sy först och gå med hunden sen.
 
Ja, det är ett måste för jag måste kunna se vad jag gör, jag behöver ljuset och eftersom jag sov till klockan 09.55 (herregud) måste jag börja med sömnad.
Ögonen pallar nämligen inte när man syr svart-på-svart tex, då ser jag inte så jag kan inte slösa "ljustid" på att gå promenad.
Det får bli på eftermiddagen innan vi ska på middag hos min kusin.
 
Jag hade inte ro att gå och lägga mig igårkvälls...
 
Nä, igår satt jag och var superpigg klockan 00 och höll på och fixade här hemma.
Men det är väl kanske just det som är problemet...
Om jag jobbar för sent och inte varvar ner, då tar det tid för mig att ta det soft och sova.
PLUS att jag varit uppe sent i flera nätter med julfix, jobb, julfix igen, julafton, jobb.
 
Jag var klar med systugan 20.30 igår och sen satt jag ju och jobbade i soffan och då var jag...
Taggad.
Är man då taggad för sent, ja då satt jag där och var pigg.
Åt skorpor.
Somnade inte förrens klockan 01.30, så det är inte så konstigt att man sov sent idag.
Jag gillar det inte, halva dagen har ju redan gått.
 
Och nu ska jag köra igång här, tvätt att ta tag i och så syrummet, NU KÖR JAG!
Vi ses senare med bilder på fleecejackan och kanske nästa beställning, soffkuddar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0