Oplanerad brasa på middagsbordet!!!

Hej-å-hå, då var man tillbaka i soffan IGEN då!
 
Jag stack iväg till posten och BÅDE tråd och tyg hade mycket riktigt anlänt.
Toppen, jag blev riktigt glad.
Och så har jag beställt ett mönster som också kom...
 
... som jag VERKLIGEN gillar som byxmodell.
Kan bli många sjysta byxor ihop med t-shirten jag gjorde häromdagen. 
 
Ja, och så händer följande vid middagsbordet...
 
 
Vi sitter och äter våran fredagsmiddag i godan´ro, sambon har tänt ljus och vi pratar alla om ditten och datten.
Exakt handlade det om hur sonen skulle kunna locka hit dom snyggaste tjejerna i skolan, och jag tjäna pengar på att sy kläder åt dom... typ.
 
Och rätt som det är ser jag hur det börjat brinna i hushållspappret som står på bordet!
Och som det framgår av "bitaren" ovan så blåste jag ut den snabbare än blixten, alltså hade jag inte sett detta "i sin linda" så vem vet hur det hade slutat?
Cheesus, flagor i maten och över halva middagsbordet, och jag säger bara:
Vilken snabla TUR att jag såg det nästan på en gång.
 
Och appropå snablar, måste bara visa den här bilden från Kolmården...
 
 
Alltså HUR SÖT får man lov att bli, jag bara undrar liksom?
 
Nu ska jag och sonen se "Dumma mig 2", vi hoppas på en skrattfest.
Sambon...?
Ja han har bäddat ner sig i sängen och mår inte bra alls.
Så jag och sonen får se film själva.
Vi ses imorgon igen och då...
Ska jag gå långpromenad med Milousan OCH SY!!!!!
(Hurra, hurra, hurra, hurra)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0