Roligt....

Ja, om jag nu haft väldigt tråkigt den senaste veckan så har jag JÄTTEROLIGT ikväll!
Ligger nerbäddad i sängen med datorn och när jag dammsuger nätet så hittar jag samma BITSTRIPS som man kan göra på fejan, på nätet.
Bara det att på nätet hittade jag så man kan göra EN HEL SERIE istället.
Och jag som bara älskar mina små bitstrips.
 
Nu har jag ju den där andra nät-serie-byggar-grejen där jag gör Sunnygirl & Co, bara det att på Bitstrips går det fortare.
Så idag har jag byggt nya karaktärer av oss, och så här blev vi...
 
 
.. och...
 
 Ja, här kan man tillskillnad från fejan bygga allt själv.
Nya avatarer, scenerier och allt möjligt.
Tänk...
Nu kan jag leka hela dagen imorgon på datorn och vila mig, förutom att jag och sonen måste klä granen, men då kan jag roa mig med detta och ha KUL.
Nu ska jag sova, vi ses imorgon igen och visst ÄR det här jag och min mamma...
 Fniss, och såklart har morsan sina MINTGRÖNA dojs!
Sov gott.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0