Same, same...

Just nu ser jag inget ljus i tunneln.
Jag vet inte hur jag ska göra imorgon för jag har inte råd att vara hemma, jag vill inte gå till jobbet och bli ännu sjukare.
Moment 22.
Jag har verkligen ingen ekonomi att kunna stanna hemma.
Jag vill inte sabba julafton.
Jag vill vara frisk.
 
Men här ligger jag.
Det är inte ett smack bättre än igår och paniken stegras ännu mer.
Dock har jag förmodligen inte så jävla mycket val, jag skulle behövt fredag och lördag i sängen...
Jag vet inte hur jag ska göra.
Jag ska ligga här och fortsätta att kurera mig under dagen och BE om ett mirakel tills imorgon.
Herregud, om jag nu legat sen i söndags, VIK HÄDAN säger jag bara!
Nog är nog.
 
Ja, jag är faktiskt uppriktigt deppig och ledsen just nu, detta ingick inte i mina planer nu när jag verkligen varit snäll mot min kropp.
Jag har haft en hel jävla vecka, och så ligger jag här ännu.
 
Igår vräkte jag i alla fall i mig en jäkla massa vitlök.
Det var vitlök i maten och sen pressade jag en extra klyfta PÅ maten också.
Fy tusan vad jag stinker idag.
Ja, jag är inte van att vräka i mig vitlök alls, äter det väldigt sällan nuförtiden, så man stinker ju vidrigt.
 
Dryck med citron, ingefära och kanel fixade jag också som jag dragit i mig massor av.
Ja, det var ju min plan även igår att det skulle bli en mirakelkur.
Inga mirakel so far.
Okej, inget mer gnäll här nu, jag återkommer senare så får vi väl se.

Bjuder på en liten bitare från igår...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0