Schhh...

Så var jag tillbaka i soffan och jag är NÄSTAN klar...
 
 
 
... med en mörklila fleecejacka.
Det som ska göras nu ikväll är bara att fästa trådar samt sy på en knapp och ögla.
Imorgon syr jag på en snedslå nertill och sen är den klar!
 
Ja, det är det jag pysslat med idag.
Hundpromenad, sömnad, fikabesök av Klokboken och sen har jag sytt igen.
VÄLDIGT BRA DAG och jag är så jävla glad att jag har fått energi i kroppen igen.
 
Och så har det faktiskt hänt en JÄTTEROLIG sak idag!!!!

Jag kan tyvärr inte berätta om det just nu för det är inte 100 ännu, men jag kommer förmodligen kunna berätta om det i nästa vecka eller veckan efter.
Det har varit en del "hemligheter"  med känslor som jag inte kan berätta om här riktigt ännu, men ibland är det ju så att man inte kan skriva allt offentligt förrens man vet vart det ska landa.
Men det närmar sig...
Snart landar det.
 
Och nu ska jag sortera lite bilder i datorn, perfekt sysselsättning när man är själv, sambon jobbar och sonen är hos sin far.
Vi ses nog lite senare, har kanske en liten "bitare" på gång också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0