Tröstäter choklad...

Ja, här ligger jag FORTFARANDE!
 
Ingen förändring, men idag har jag försökt ta tag i lite julförberedelser från sängen.
Skrivit lista på vad som ska fixas inför jul dag för dag.
JÄTTEPOPPIS bland familjemedlemmarna kan jag meddela.
Men herregud, det skiter jag i, jag ligger, jag är sjuk, VI HAR SAKER att göra...
Suck it up.
 
Jag har liksom inte valt att ligga här dag ut och dag in själv.
Jag blir grinfärdig.
G-R-I-N-F-Ä-R-D-I-G!
 
Tröstäter choklad.
Jepp, det är min dag det.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart, skit.
Jaja, nu har jag idag, imorgon och sen måste jag försöka ta mig ur sängen och gå och jobba.
Bara att hålla tummarna.
Jag kör fortfarande alvedonfritt för att känna förändringen...
Ja, den är ju lika död som jag.
 
Ont i ryggen har jag fått också.
Jag har ju legat i en vecka så nu kan jag knappt ta mig upp ur sängen utan att få värk, ligger jag fel har jag värk...
Toppen.
Toppen, toppen, toppen.
 
Nä, så fort jag kommer upp från den här sjukbädden ska jag gå, sy, gå, sy och åter gå.
Kroppsmakineriet måste smörjas efter den här aptrista veckan... gah...
Jag kan bara inte sluta tänka på allt jag skulle ha gjort.
 
Jag ligger och ser på film "Niceville"... tiden går och jag med den...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0