Vaknar och...

Vaknar och...
 
 
Helt jäkla otroligt!
Äntligen!
Här ligger man dag ut och dag in och så plötsligt så är man bara bättre, lycka säger jag bara.
 
Detta innebär, som jag skrev igår: Fortsatt vila idag samt att jag och sonen klär granen.
Och sen kan jag gå och jobba imorgon!!!!
HURRA!!!!
Fy fasen så gott, och sen springer jag gatlopp och fixar julklappar på måndag, tack gode gud, julen är räddad.
 
Gjorde om mig och Hugh Jackman igår...
 
 
... la upp den på facebook, och så kom sambon bara minuter senare in i sovrummet och frågade:

"Jaha, ligger du kvar här fortfarande, har inte du dragit iväg med Hugh?"
 Nä, jag hade ju inte det, det var nog en sista feberyrning typ.
 
Nu ska jag duscha och ta ner lite julgranspynt från vinden medans det är NÅGELUNDA LJUST denna kolmörka dag, så det är nere tills i eftermiddag.
Vi ses senare, fan, NU är jag GLAD IGEN!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0