Gotlands vackraste hund...

Började med att läsa i tidningen att "Gotlands vackraste hund" bor i Ljugarn och heter Mortimer...
Pöh!!!!!
Det gör den inte alls det.
Gotlands vackraste hund heter Milou och bor i Visby!
 
 
Bara så ni VET liksom 

Delade meningar om filmen vi såg igår, "Flight".
 
 
Morsan och sambon tyckte den var bra.
Det tyckte inte Fröken Tvärtemot!
Den var inte dålig, men den var verkligen inte så bra som jag förväntat mig.
Jag tyckte den var seg och jag blev rastlös på sluttampen.
Och så slutade den med en god portion "jag-blir-så-präktig".
Jag ger den:
  - tumme upp, men jag gissar att dom andra ger den 3-4 tummar upp.
 
Annars är jag helt slut här.
Kom knappt upp ur sängen, ont i nacken och trött som en bäver.
Men det BRUKAR ju hämta upp sig under promenaden till jobbet, i alla fall tröttheten.
Nacken däremot har tagit ställning FÖR att jävlas, den vill inte ge sig.
DET kommer däremot inte bli bättre av att jobba, men har jag nu tagit på mig detta passet så är det bara att bita ihop.
That´s it.
Ja, vi ses imorgon, nu är det dags att piffa och sen sticka iväg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0