Gud så dåligt...

Jaha...
Vad ska man säga om den här delfinalen i "Mello" då...?
Dålig, dålig, dålig.
Bästisen och jag babblade oss igenom nästan hela programet.

Och jag sa:
"Gubbarna går direkt till final..." dvs Körberg, Malmberg, Ronander och Rabéus.
Utan att att TYCKA att dom skulle gå till final.
Gud så jäkla dålig och fjompig låt.
Men vilken refräng kan man tralla efter att programet är slut?
Jo, en riktig djävla gubbschlager.
Bästisen höll tummarna in i det sista att jag skulle ha fel...
Men det hade jag inte.

Som vanligt, jag har ju ALDRIG fel.
(sade den helt omöjligt ödmjuka Madde idag...)
 
Fast å andra sidan tyckte jag inte att någon skulle gå till final, alla var dåliga.
Möjligtvis att den sista var någelunda okej, poppig Elena-Papparizzo-wannabee-i-Britney-Spears-overall-fast-blå.

Vi sa för övrigt i munnen på varandra att Martin f.d BWO Rolinski lät precis som "Modern Talking" och att låten lät som "Cheri, cheri lady".
Och en stund senare kan bästisen meddela att vi var inte dom enda som tyckte det...
Folk på Fejan var inne på precis samma tankegångar.
Då klubbade vi det, och jag tyckte den var dåligare än dåligast eftersom jag hatade "MT"
Och Modern Talking-fantasten, tillika bästisen...
Ville se den i final!
(Neeeeeeej....
Andra chansen, jaaaaaa....
)

Och så åt vi godis.
Massor av godis.
Jag hade köpt, hon hade köpt, vi åt av varandras godis, så...
Mycket godis blev det.
 
Nu ska jag gå och lägga mig, fast jag är inte trött.
Nä, har man vilat hela dagen, haft en dipp på eftermiddagen som jag skrev förut, men nu är jag pigg igen.
Toppen, det kommer jag inte vara klockan 06.00 imorgonbitti- jag bävar...
Inte en gäsp so far.
Skit.
Vi ses imorgon, sov gott ni som kan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0