Under protest...

Idag fick jag med mig sonen på promenaden, jag och Milou tog en liten solgädda på trappen medans vi väntade på monsiuer...
 
 
Sen järnet till Hällarna...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var en så otroligt underbar promenad vi fick idag!
 
Snön gnistrade, solen sken varmt, massor med hundfolk och gamla hundvänner som vi brukar träffa från och till, massor med hundbus med andra hundar OCH med sonen.
Ja, våran lilla tur tog över 2 timmar, 2½ till och med, och det var så mysigt att få med sonen ut.
 
Under protest naturligtvis till en början, för han ville ju inte gå ut alls...
Men så fort vi kom utanför dörren så hade vi jättekul.
Detta var faktiskt mycket bättre än "en mysfika på stan" som jag tänkt vår söndag från början.
Men när jag dammsugit så kände jag, nä, promenad och sen vila.
 
Som sagt, massor med roliga hundpolare och Milou var i högform.
Vi fick inte Hällarna för oss själva men det gjorde inget idag, ALLA ville ju njuta av det vackra vädret.

Hann inte mer än hem och slänga mig i duschen så ringde hundbästisen.
"Komma förbi på fika?"
-Ja, om en halvtimme.
Och så kom dom med halva Ica´s fikabrödslager som vi klämde i oss!
Skitmysigt.
 
Nu har jag suttit och sett "Phantom Of The Opera 25th anniversery" på vår filmkanal och ryst med tårar i ögonen.
Peter Jöback är med...
Plus alla andra som spelat "Phantom", gud så svulstigt och jag sitter med tv´n på högsta volym.
Själv.
VACKERT är det i alla fall.
Och jag kan faktiskt meddela att jag till och med haft rysningar ända ner på benen.
 
Dags för middag och sen mer tv och stickning.
Återkommer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0