Återvändsgränd...

Så här blev den ena ärmen...
 
 
Och sen ska den vikas upp enligt mönstret...
 
 
Men sen tog det stopp!
Dels för att nacken börjde tokvärka (och fortfarande gör) och dels för att jag körde fast när jag skulle tråckla fast arm nummer två!
Jepp, nu var vi i en sådan där återvändsgränd igen, GUD så trött jag blir.
För samma teknik som jag gjorde första ärmen, kan kan inte tillämpa i den andra ärmen.
 
Jag blir galen.
Det går nämligen inte att vrida och vända på ärmen på samma sätt som på den första.
Man kan bli galen för mindre.
Men...
Det löser jag säkert under dagen!
 
Annars har jag som sagt förbannat ont i nacken, men så har jag ju mens också så det är inte så konstigt.
Kom upp här och morgonfixet tog en hel timme.
Sonen for iväg till skolan men sa att han förmodligen skulle komma hit efter skola och läxläsning hos farmor igen.
 
Jag...
MÅSTE dammsuga och städa av lite här för det är väldigt dammigt här, sen ska vi väl ut och gå hunden och jag.
Vi ses lite senare, jag måste sätta fart här OCH...
Håll tummarna att jag fixar ärmen.
Annars blir jag galen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0