Camp Systuga...

Idag började jag med att...
 
 
... baka chokladsockerkaka när jag var klar med allt annat.
Sen var det dags för "arbete" vid symaskinen igen...
 
 
Först sydde jag klart fleeceinnerjackan.
Kollade lite passform, verkade stämma bra...
 
 
Camp systuga med lite tvätt i bakgrunden...
 
 
När jag var klar med innerjackan, då drog jag på mig jackan, tog med sockerkakan och travade tvärs över gatan till bästisen.
Så hade vi några trevliga timmar med snack, fika och såklart den där sockerkakan.
När jag kom hem fixade jag ihop köttfärslimpa, sås och så fick sambon fixa sallad och potatis.
Så varde middag.
Och efter det...
 

Sydde jag klart ytterjackan!
Och så sist men inte minst, eldprovet:
PASSFORMEN...
 
 
Men se där ja, som handen i handsken!
Hurra!!!
 
 
Som jag skrev igår, får jag ihop den här...
Då blir jag skitnöjd och den kommer bli supercute á la supercute extraordinär!
 
 
Då ska den i princip bara tråcklas runt om, sen sys på ett band runt om och sen på med knappar och knapphål.
Ja, det var min dag, en jättebra dag, och nu ska vi se "Hypnotisören"!
Mamma är uppbjuden för att få se sin älskade Persbrandt, hon är i 7:e himlen 

Vi ses imorgon innan jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0