Sonen imponerar... VERKLIGEN!

Sonen imponerar...
VERKLIGEN!
Jag sparar en hel halvtimme på mornarna nu, för sonen går verkligen upp själv, piffar, äter och så "släntrar" jag upp vid 07 och ser att han verkligen kommer iväg i tid.
Jag behöver inte curla ett skit ju, han har fått ett ansvar att fixa...
Och det gör han ju med glans.
 
GUD så mycket energi detta sparar för oss båda, den negativa energin som har skapats av att jag stressat på sonen för att jag tyckt att han är en snigel, och så han satt sig på tvären.
Han kan, och jag kör endast skyddsnätet att jag går upp IFALL han skulle försova sig!
Det här är TOPPEN! 
Han är så himla duktig, som i så mycket annat.
 
Här är allt morgonfix klart, jag ska slänga på mig hundkläder och så ska vi ut och promenera.
Jag har ju exklusiv sydag och vill ta till vara på alla timmar jag kan med solljus.
Jag vill inte slösa bort en enda sekund.
Vi ses senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0