Den nya och förbättrade Madde...

Uppe och är trött, det blev sent igår och idag...
Har jag ont!
Men det hade jag bara förväntat mig.
 
Så är det ju sommartid.
Det blir så där jobbigt igen när man inte kan gömma kroppen i kläder och skor som på höst, vinter och vår.
Jag har haft ett mission idag här på morgonkvisten:
Fotvård, hårtoning, raka ben & bikinilinje och ögonbrynaplockning!
PUST!
Herregud, det tog 1½ timme typ.
 
Och vem fan ser EGENTLIGEN det...?
Ingen mer än jag misstänker jag.
Men nu är det gjort, och jag har blivit "Den nya och förbättrade Madde".
Den piffigare jag...
Pöh.
Knappast!
 
Men okej, det känns bättre och jag känner mig lite piffigare när fötterna är babylena, den utväxta benan i håret borta, babuschka-håret under armar och bikinilijen är väck.
Jag känner mig renare på något sätt.
 
Och nu ska den renare och piffigare Frk Österholm traska iväg på stan med sin mor som SÅ GÄRNA VILL SE PÅ KÄNDISAR, politiker och annat löst folk.
Jag återkommer med rapport!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0