Fan, fan, och åter FAN!

Jag tror fan jag smäller av här!
 
Så ska jag sätta igång med den cerisa fleecekoftan...
Då är tyget PAJ!
 
Alltså man kan säga att när man stryker över ett fleecetyg så ska "håren" på tyget röra sig.
Detta tyget har FÖRMODLIGEN legat väldigt nära slutet på tygrullen och blivit sönderklämt!
Med andra ord rör sig inte "håren" på tyget utan ligger stumt och har bildat klumiga fält, vilket gör att tyget är förstört.
Det går ju inte att sy något utan det då, vem vill ha "klumpiga fält" över sin kofta, typ ingen.
 
Jag BORDE ha kollat tyget när jag fick det, men det har jag inte gjort dumt nog.
Jag kollade allt UTOM denna färgen såklart.
Och eftersom det är köpt i Norge så går det inte att byta här i Sverige, jag har redan ringt och kollat med Stoff & Stil.

Ja...
Så här står jag med 4 meter cerise fleecetyg som jag inte kan använda.
OCH...
En beställning.
 
Visserligen ska jag ändå beställa tyger nu i veckan, så jag kan beställa nytt tyg men ändå...
Det är pengar.
Skit-o-pannkaka.
Ja, jag får väl använda det som...
Nä, jag vet inte.
 
Jag är ju så jäkla petig också, så det känns inte som det går att använda som foder i någon barnjacka heller.
Fan.
Ja, då sätter jag väl igång med den gräddvita koftan istället då, och försöker få tag i bästisen som skulle ha den cerisa.
FAN!
Ingen bra start på dagen känner jag!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0