Fick jag belöning för min godhet..?

Vaknar och ser att vädret...
ÄR KALAS!
Idag ska jag vila nacken, kanske bara sy lite nu på morgonen, men sen...
Stranden! 
 
Ser man sen dessutom söndag och fram till nästa onsdag, jävlar i min lilla låda, det kommer bli MYCKET STRAND!
Jag är i extas som ni märker.
Kvällen kommer spenderas med goda vänner och grilla, kommer bli kalas det också 
 
Har sovit som en stock. måsjävlarna har hållit näbben imorse så jag fick sova ut.
Kanske Gud den allmäktige läste min blogg igår och såg till att dom skulle hålla snattran idag JUST för att jag avstod från att "kanske-impuls-mörda" måsungen...?
Kanske han såg till att jag skulle få belöning för min godhet?
Ja, vem vet, bara Gud typ.
 
Det blir nog ingen hundpromenad idag på morgonkvisten.
Milou har ätit en för henne EN normal matportion på tre dagar, alltså hon har delat upp en portion på tre dagar.
Hon är inne i något anorexi-skov ( vilket iofs är ganska ovanligt nu) och då blir det inga långpromenader förrens hon äter ordentligt igen.
Själv vill jag ut och gå, men känner mig nästan otrogen om jag skulle ut och gå utan henne.
 
Jag får se hur jag gör, jag ska fundera en kvart och sen bestämma mig, vi ska ju inte på stranden ännu.
Kanske Milou äter bättre om vi går, ja, eller så... vi får se.
Vi ses senare i alla fall, ha en underbar dag i solen för det ska jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0