Halta Lotta...

Jag har inte kunnat ligga på vänster sida för länge pga av nacken.
Jag har inte kunnat ligga på höger sida pga av ischiasen ner i det benet.
Endast ryggläge har varit tillgängligt...
Jag kan inte sova på rygg.
 
In other words:
Jag har sovit som en kratta!
Spännande start på dagen med andra ord, som dessutom kommer att bli låååååååååååång.
 
Mer info:
Jag tog mig knappt upp ur sängen och haltar, halta Lotta alt. halta Madde.
 
När jag dessutom tittade mig i spegeln syns det att jag är sliten, även om jag var hemma igår "jobbade" jag ju från morgon till kväll.
Hade svårt att somna även om jag var dödstrött pga ryggen då såklart, idag är ögonen helt rödsprängda.
Fint.
Man är inte snyggare än man gör sig.
 
Dock skiner solen (än så länge, ser kanske lite disigt ut) och vi ska ut och bada innan vi ska på 30-års uppvaktning.
Vi kommer åka tidigt eftersom jag måste hem tidigt.
Vet inte riktigt vart vi ska ännu, det beror väl på solen, men jag GISSAR att det blir söderöver där solen brukar skina
.
 
Jag ska nog försöka vila på stranden.
Vi får väl se hur det blir med den saken.
 
Även imorgon såg vädret bra ut = stranden.
Måndag regn = syrummet.
Nä, nu måste jag sluta med väderfixeringen, dock VET jag att jag INTE är ensam om detta.
Jag tror vi smittar av oss på varandra.
Dags och sätta fart här, vi ses nog inte förrens imorgon det är så mycket här idag så jag kommer inte hinna blogga innan alla aktiviteter innan kalas och annat ikväll.
 
HA EN BRA DAG I SOLEN all you sunlovers, och alla ni andra också.
 
För det ska jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0