Hela släkten kom...

Ännu en dag på Brännhaga avklarad!
Hela släkten var där.
Nej, jag skojar inte, hela släkten var på ett och samma ställe.
 
Alla bara ramlade in, en efter en.
Och en av mina bästisar med familj kom, en kompis till familjen som är trubadur med sin familj var där, en gammal klasskompis som låg precis brevid mig, ja...
Man hade fullt sjå med att HINNA vara social idag, minst sagt!
 
Och Milou fick hänga med på stranden idag pga sin diarré, inte optimalt med en stressad diarré-hund, men det gick faktiskt bra.
Hon kunde i alla fall inte stanna hemma och skita ner hela lägenheten.
Det är fasta för henne idag och ris och fiskbullar imorgon.
 
Vidare angående badandet:
Här har man varit bortskämd med 22-24 grader i havet och vad var det idag tror ni?
Jo, 14 grader.
Jag tog ett übersnabbt dopp sen fick det vara bra.
 
Så har jag fått lite ont i halsen.
Sonen kom hem från sin fotbollscup och sa att han hade ont i halsen, men det var för att som han sa: "Jag har skrikigt så mycke.."
Okej, jag tänkte inget vidare mer på det, har kramat och pussat på min son och idag:
Halsont som kommit under dagen.
Skrikigt...?
Han har nog haft ont på riktigt han!
 
Kanoners, not.
Stora släktfesten imorgon, men det är väl bara att köra på, SJUK får jag bli dagen efter i så fall.
Måtte det inte bli en repris som efter påskaftonen bara, håll tummarna.
Jag vill inte bli sjuk nu när alla är hemma och det är massor på "G".
Fortsättning följer.
 
Nu ska jag hoppa i duschen, väntar bara på att sonen ska bli klar där inne.
Verkar ta EVIGHETER.
Vi ses senare eller imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0