Jag är frälst på salmiakglass!

Hemma...
Och ikväll ska jag softa.
 
Dra mig baklänges så trött jag är, vilken dag, vilket väder, vilken sol, vilket varmt vatten.
Björkis mätte 24 vid bryggan och 22 grader lite längre ut.
Inte så pjåkigt faktiskt.
No, not at all.
 
Men jag är trött som sagt.
Det blev inte så mycket vila som jag misstänkte att det inte skulle bli 
Så har jag fått en ny glassfavorit...
Alltså jag skojar inte, detta är bland det godaste jag ätit på år och da´r!
Jag älskar lakritsglass, "Lakritspuck", mjukglass med saltlakritsströssel, hallon och lakritsglass från Sia, citron och lakritsglass också från Sia, med mera.
 
Så hade Idolen köpt den där Salmiak-glassen igår och jag fick smaka, SHIT, jag höll på att smälla av, GUD SÅ GOD!!!!
Tyvärr för mig själv så hade jag redan tryckt i mig en Dajmglass, så köpa en till glass var inte aktuellt.
Men idag, ny dag, nya glasstag och gissa vad jag köpte...?
Jo, lakritsglassen såklart och jag tyckte den tog slut så fort, alldeles för fort!
 
Och jag kan säga så här:
Jag är frälst.
Salmiakglass-frälst, halleluja!
 
Jag har som sagt placerat häcken i soffan och där lär den stanna, ska glo på tv och invänta sonen som kommer vid 22-tiden, som jag längtar.
Jag längtar jättemycket.
Jag hoppas ungen inte är så ledbruten att han blivit invalid för resten av sommaren pga av det där jäkla liggunderlaget.
 
Milou har ÄNTLIGEN ätit.
Imorgon blir det långpromenad tidigt på morgonen, jag ska ställa klockan och traska iväg innan det blir för varmt.
Nu orkar jag inte skriva mer, jag är för trött.
Tack för idag, vi ses imorgon igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0