Jag är helt övertygad om det...

Home alone...
Sambon jobbar (som vanligt) och sonen sover över hos en kompis.
Kul jul, här sitter man mol allena och möglar!!!
Inte då...
Jag har köpt MASSOR med godis och hyrt TVÅ filmer...
 
 
... och...
 
 
Det fanns faktiskt många filmer som jag var sugen på, jag stod och valde mellan 7-8 filmer men idag landade det på dessa två.
 
Och vad har jag gjort idag då...?
Jo, jag sydde på barnklänningen...
 
 
... i tyg med lite retrokänsla...
 


Supercute, jag älskar detta tyget!
Själva barnklänningen kom jag inte längre än bilden ovan, för sen fick jag ett ryck och så skar jag ut tyg till...
 
 
... en ny "onesholder dress", kom på att jag köpte detta tyg på rea hos "Stoff & Stil" i vintras och ville göra något av det...
SNABBT!
Och även detta tyg är en KLAR FAVORIT med...
 
 
... fjärilar på...
 
 
Men vid halv 3 fick det vara nog med inomhusaktiviteter, jag ut i trädgården och drack mitt eftermiddagskaffe och virkade.
Vila, fast ändå jobba 
 
Och när jag tröttnat på det, ja, då traskade jag och hunden iväg på promenad.
Joggade lite gjorde jag/vi idag också, lite intervall, känns skitbra!
Kan jag bara köpa nya joggingskor så ska jag nog fixa det här med att springa igen, jag är helt övertygad om det nu!
Men nya skor får vänta tills i oktober-november, för nu har jag inte råd framöver.
 
Det var min dag det.
Lika effektiv som kul, jag är så taggad, sytaggad.
Vi ses imorgon igen, nu ska jag se på filmen "Små citroner gula" och hälften av snasket har redan slunkigt ner.
Film nummer två ses i sovrummet, med resten av godiset.
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0