Kvavt...

Uppe och fy tusan vad kvavt, varmt och fuktigt det är.
Det är nästan så man får andnöd.
 
Jag som aldrig trodde jag skulle skriva detta men...
Jag är ändå glad att det är dåligt väder idag.
Jag har så ont i ansiktet så det är inte klokt.
Grisrosa igår, grisrosa idag, så det är bra att lilla fejset och bröstkorgen får vila.
Hm.
 
Idag ska jag i alla fall fixa ihop en fleecekofta i storlek 34 i lakanstyg.
Dvs jag ska krympa mönstret jag har en storlek och sy upp en provkofta.
Allt för att utöka mitt lilla sortiment och skaffa fler kunder liksom, eller jag har ju en beställning på en kofta i storlek 34 så jag måste ju ta tag i att krympa mönstret eftersom jag bara har mönstret i storlek 36.
Men kunde jag öka det från en 36:a till 42:a, så kan jag nog minska också.
I hope 
 
När jag gjort det ska jag nog fortsätta med en kornblå fleece.
Ha öppet i min lilla butik.
Fast börja med en hundpromenad INNAN det börjar ösa ner ute igen, så har jag det gjort för dagen.
Och jag kör väl igång nu, promenaden here we come!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0