Och flowet fortsatte...

Hjälp vad jag har jobbat idag!
 
Jag har hållit på ända tills klockan 20.00 prick, och nu har jag satt mig framför dumburken.
Såååååå skönt.
 
Vad har jag gjort resten av dagen då?
Jo, när det blev sol och jag var klar med allt inne, då gick jag ut och hämtade den gräddvita fleecekoftan som hänger i boden, 42:an, och sprättade isär den och har "skurit" om den till en 36:a.
Jag satt väl ute till 18.30, sen dusch och sen "skar" jag då som sagt om bitarna till den "gamla" fleecen.
 
Medans jag gjorde det pratade jag med Klokboken och sen började jag sy på den beställda gräddvita fleecen som jag skar till imorse!
Ja, jag har sannerligen fått mycket gjort idag.
 
Och sen laga mat på det...?
Nej vet ni vad, vi tog mat från "Sunes" och åt allihopen.
Alltså laga mat efter den här dagen, nej fy tusan, det var inte aktuellt.
Skönt att slippa, nu är jag mätt och belåten.
 
Jag ska se "Borgen" och "Project Runway" och sen lär jag nog ha slockant.
 
Sonen har hängt med kompisar hela dagen och kollat in politikerveckan.
Kom sen hem här med ett jättegäng kompisar vid 17-tiden och så stängde dom in sig på hans lilla rum och kollade film.
 
Varför dom inte satte sig i vardagsrummet när ändå ingen vuxen var här inne övergår mitt förstånd.
Sitta ihopklämda som små sillar, är det verkligen nice...?
Hm, det kanske det är om jag tänker efter 

Nä, nu har Borgen börjat, jag måste hänga med.
Vi ses imorgon igen, samma tid, samma blogg och säkert SAMMA innehåll som idag också.
 
Med undantag att jag lovat mamma att gå på stan med henne och se på eländet nere vid hamnen och Almedalen.
Och imorgon ska vi även besöka moster, det gick inte idag.
Hej då och tack för att ni läst min blogg ÄNNU en dag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0