Byxorna är snart klara...

Bloggpaus, baggybyxorna är nästan klara och jag önskar jag hade Chanel-status till att mönsterpassa tyget lite bättre...
Men den lyxen har jag inte.
Jag har inte råd med hur mycket tyg som helst, men byxorna blir bra ändå.
Jag är bara lite petig som alla vet.
Jag tror min bästis som beställt byxorna kommer bli nöjd i alla fall 
 
 
Klockan är 16.37 och solen lyser fortfarande.
Det är så himla ljust ute.
För varje dag som går blir jag bara lyckligare och lyckligare av att ljuset stannar kvar så sent.
Snart är det sommartid.
Lycka.

Jag ska snart klämma i mig lite mat, och sen sy igen.
Vi ses lite senare när byxorna är klara.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0