Gröna fleecekoftan...

Här kommer nu bilder på den "sjögröna" fleecekoftan som blev klar igår!
Men jag lägger upp en bild på den RIKTIGA färgen på koftan först här, för när jag fotat och fixat till bilderna så ser den väldigt mintgrön ut.
Det är den dock inte.
 
Knappen är inte påsydd ännu som jag skrev redan igår, den är bara fastnålad.
Riktigt färg på koftan och resultat...
 
 
 
 
Klädd knapp i pastelliga färger...
Ljusrosa plyschbandet...
Ja, och så får vi väl se om storleken passar till min bästis eller om jag ska ta den själv.
 
Och nu måste jag hoppa i duschen och gå till jobbet.
Fast det tar emot...
Jag är väldigt trött idag efter gårdagens maratonlopp här hemma.
 
Jag är skittrött helt enkelt OCH har ont i nacken.
Men jag kan inte lämna min arbetskompis i sticket nu när jag lovat, så jag piffar väl och traskar iväg.
Frisk luft kanske kan hjälpa till.
 
Vi ses lite senare i eftermiddag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0