Inte bättre idag...

God morgon!

Inte vart det bättre idag, jag har snor upp i hjärnan och värk i kroppen.
Toppen.
Men jag är snart på väg till jobbet så får vi väl se hur det går.
Fast allting går väl med alvedon...?
Jo då.
 
Annars så har jag ägnat morgonen åt att få radera meddelanden i min blogg här.
Porten från helvetet verkar ha öppnat sig och NÅGON använder tydligen ett av mina inlägg som "port" till att skicka ut en massa skit.
Jag har raderat inlägget, kontaktat kundtjänst och så får vi se om jag måste lägga ner hela bloggen eller om dom kan få stopp för det.

Jag vill i alla fall inte stå som ansvarig att det skulle se ut som om jag skickar ut en massa SPAM från min dator.
Håll tummarna, annars blir jag inte glad.
Nu måste jag piffa för detta har tagit hela min jäkla morgon, vi ses imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0