Jag bara jublar....

This is where the magic happens...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och det senaste tillskottet...
 
 
... lådor till trådrullarna så jag ska ha ordning och reda även där.
OCH...
Kunna ha dom i färgkordination!
Fy fasen så bra!!!!
Ja, det är sådan ordning och reda i mitt pyttelilla arbetsrum att jag bara JUBLAR varje gång jag öppnar dörren.
 
Detta är det bästa stället jag vet.
Bästbästa.
 
Vi stack på stan jag och sonen, mötte upp Nybyggarna och fikade på "Fiket".
Det blev en rätt lång fika, för vi kom liksom aldrig fram till huvudsaken vi egentligen skulle diskutera...
Det var så mycket annat vi var tvugna att avhandla först 


Men tillslut kom vi fram till resultat, alla var nöjda och glada och vi dubbelkollade med Syster-Yster så att vi inte var helt ute och cyklade.
Det blev tummen upp, och då...
Började vi RIMMA lite också.
Himla kryptiskt här, men det kommer få sin förklaring efter påskafton.
 
Sen blev det en snabbis på Öster, språngmarsch till syaffären på Södertorg för dom stängde redan klockan 14.
Jag skulle ha grönt sammetsband till fleecekoftan jag håller på med.
När jag sen kom hem visade det sig vara FEL gröna färg.
Skitsamma, inte mycket att göra åt, vidare inköp av present till morsan på Adelsgatan och sen hemåt.
Piju, det var en intensiv stund på stan, men väldigt trevligt!
 
Här hemma sorterade jag så mina trådrullar och sen skulle jag sy klart den gröna fleecekoftan.
Men det gick ju inte, sammetsbandet var ju fel som sagt.
Då gav jag mig i kast med att skära ut en ny grön istället, som jag antingen ska ha själv eller sälja.
Vi får se.
 
Ja, och så har jag hamnat i soffan, vi ska snart äta mat.
Se på tv och sen såklart sova.
Fasen vad dagarna går fort, men hellre det än som när man tvingas sitta i soffan "och bara ta det lungt" för att man är risig.
Imorgon blir det i alla fall långpromenad med Milou...
Jag tror hon har längtat.
Det har jag med.
 
Vi kanske ses senare, eller så ses vi imorgon.
Vi får väl se 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0