Jag betalar inte för tyg som är sämre...

Så har jag sytt klart en sjögrön fleecekofta till...
Och ska snart påbörja en ny.

Dock är jag lite sur här, och måste kontakta "Stoff & Stil" så fort påskhelgen är över.
Det är skillnad på tygerna som jag fått har jag upptäckt.
 
Dom tygerna jag fick från Norge var MYCKET bättre kvalitet än dom jag skickade efter här i Svergie.
 
Alltså dom fleecetygerna som kom från Norge var mycket tätare vävda(?) och korthårigare än dom som kom från Sverige.
Jag såg en markant skillnad nu när jag sytt en fleecekofta vardera i sjögrön fleece från dom två olika leveranserna jag fick.
Och den svenska är tynnre och tyget blir "tuffsigare" än det norska.
 
Jag syr bara i det som kommit från Norge nu och skickar både bevisbilder och kontaktar kundtjänst på "S & S" redan på tisdag.
För jag betalar inte för tyg som är sämre, det får dom allt ta tillbaka och skicka nytt!
BASTA!
Alltid ska det vara nå´t!!!!
 
Jaha, ja, då kör jag väl igång igen då, vilopausen är över...
Vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0