Jag har läst ut del 3...

Så har jag hamnat i soffan efter dagens dagsverke.
Jag har sytt på den andra sjögröna fleecekoftan och har i princip bara overlockning av kanterna runt om på koftan kvar samt knapphålet + knappen.
Sen är den klar.
 
Sen...
Får vi se om jag tar den själv, eller om den hamnar till försäljning 
 
Igår läste jag ut...
 
 
... del 3 av Karl Ove Knausgårds självbiografi.
Och som alla redan vet så är han ju numera en av mina favoritförfattare och denna boken var inget undantag den heller!
 
Här hade han gått tillbaka till sin barndom igen, diskbänks-realism och den hårda pappan står i fokus återigen.
Mycket bra, jag ger den dom obligatoriska...
    - fem tummarna upp!
 
Och idag var jag inne på bokhandeln och köpte ett kort, och vad hittar jag där då måntro...?
Jo, del 4 minsann!!!!
 
 
EN bok fanns det kvar i pocket, såklart knep jag den.
Jag var ju tvungen.
Visste inte ens att den redan kommit ut i pocket så jag blev lite snopen faktiskt, fast GLAD...
För nu kan jag fortsätta läsa om min favorit Karl Ove´s liv.
 
Nu ska jag nog hoppa i sängen och fortsätta mitt tv-tittande där.
Vi ses imorgon, natti natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0