Jag har verkligen inte fattat....

God morgon!
 
Vaknade mitt i natten av att jag hade ont i nacken.
Jaha, överansträngd (?) tänkte jag då.
Somnade om men vaknade tidigt av att jag har ont i nacken.
?
Kom ut i köket:
Pling!

Just det ja, medicinalarmet ringde precis på sluttampen av filmen igår, sen såg vi det underhållande "Debatt" och jag glömde naturligtvis bort medicinen.

Vad hjälper alarm när man ändå inte fattat efter 3½ år att man EGENTLIGEN är handikappad?
Jag har tydligen VÄLDIGT SVÅRT att komma ihåg det.
Väldigt.
Oerhört svårt.
Det är så jävla provocerande för en själv!!!!
 
Jag ska i vanlig ordning här på morgonkvisten inte bli långrandig.
Jag ska hoppa i duschen nu, koka havregrynsgröt till min sportande son, sen iväg och fixa det jag inte kunde fixa igår.
Sambon ska följa med och titta på slutspel på Krullis idag.
Jag hade tänkt att överraska och följa med.

Men med den här värkande nacken...
Jag är slut bara av att ha kommit upp.
Orkar vare sig att stå på ett hårt golv, sitta på hårda bänkar eller lyssna på oljud i en stor sporthall.
Mot duschen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0