Kornblå halsduk och hostans turboväxel...

God morgon!
Bad morning.
 
Förkylningen är konstant (kan det lätta LITE nu TACK...? ) och igår när jag skulle sova började då satte naturligtvis hostan in en extra turboväxel!
Det var omöjligt att somna, jag hostade så jag trodde att lungorna skulle komma ut ur kroppen.
Efter ca en timme så var jag tvungen att gå upp och ner till mammas lägenhet för att se om hon hade någon hostmedicin...
Det hade hon.
Hjälpte dock inte SÅ mycket, så jag har sovit som en kratta.

Men uppe med tuppen och så har den här dagen börjat.
 
Idag blir det dock inte så svårt att "inte göra någonting".
Jag är för trött och ska se på film och virka på min sista liggande beställning.
 
Häromdagen virkade jag klart två kornblå snoodar/rundhalsdukar...
 
 
Den ena var beställd och har åkt iväg med posten och den andra skulle jag stoppa in i lilla butiken...
Men jag ångrade mig.
Tyckte färgen var så underbar så jag behöll den själv!
Detta är ju en av fördelarna med att vara bossen över mina egna hantverk, bara att TA om jag vill HA 
 
Jag tyckte den passade bra ihop både med min gröna jacka och såklart ihop med den svarta.
Jag har slängt några av dom gamla halsdukarna, så... då kan jag väl "unna" mig denna som belöning för...
Att jag är så flitig.
Eller nå´t 
 
Nu skall jag fixa mig, myskläder på och virkning fram till Malou.
Vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0