Ligger kvar och "tjirrar runt"...

Uppe med tuppen och lite hemmafix är redan fixat.
Städdag för sambon och jag har förjobbat.
Jag ska klippa ner lite växter också, men det tar jag efter mitt bloggande
!
 
Och som om inte DET var nog, har jag valt utstyrsel till påskafton också, är man ute i tid eller är man...?
Jo, det är man allt.
 
Solen skiner, men min näsa rinner så jag får hoppa dagens promenad.
Känner att kroppen behöver det.
Igen.
Jag blir sååååååå jävla trött.
Vad har hänt med mitt "fantastiska" immunförsvar?
 
Har rosaceamedicinen pajat det för gott den här gången eller vad är det frågan om?
Jag har ju inte ätit medicinen sen i november, men effekten verkar sitta kvar och det tar väldigt lång tid att bygga upp immunförsvaret denna gången.
Uppenbarligen.
Förkylningen verkar bara ligga kvar i kroppen och "tjirra runt" som Abbes mamma (Fru Nilsson) i Madicken skulle ha sagt.
 
Ja, ja, bara man klarar av påskafton sen kan det bli som det blir.
Då kan jag bli hur risig som helst, det skiter jag faktiskt i vid det här laget nu.
 
Fasen vad solen skiner.
 
Nu ska jag i alla fall ta hand om en tvättmaskin, sätta in en ny, klippa växter och sen piffa och SEN...
Dyka in i arbetsrummet och sy.
Jag har aldrig tråkigt här hemma, det bara ÄR så 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0