Söndag...

Så har den här dagen också gått, och den gick fort den med.
Jag och Milou gick ut och kom ut lagom som det blev sol.
Toppenväder men FREEZING kallt.
Och idag mötte vi hunden Ella med matte och tro det eller ej, vi hade sällskap hela Hällarnarundan idag också.
Jättetrevlig tjej i min ålder ca, kanske plus två, tre år.
 
Och precis som igår när jag träffade den där mannen så gick vi och pratade om våra hundar, lite familj och lite bransch...
Ja, vi skrotade runt där nästan helt ensamma och hundarna sprang kors och tvärs och kors igen.
Milou nästan dog när vi kom hem, mycket och långa promenader med sällskap både idag och igår.
Och trevligt med nya bekantskaper 
 
Kom hem, sonen hade kompisar här och jag har virkat, pratat med Nybyggarkussen, delat matlagning med sambon, ätit middag med morsan, skurit ut tyg och...
Sett "Brottet"!!!!
Fy tusan så spännande den serien är, jag var tvungen att se i kapp från förra veckan för då missade jag avsnitt nummer fyra.
Så det såg jag först på datan och sen kastade jag mig direkt på avsnitt nummer fem på tv´n.
Nu ser jag "Barnläkarna",  mer bloggande om det imorgon.

Imorgon ska jag gå långpromenad med Milou igen, vi tar igen ALLT från början på veckans "icke promenerande".
Sen ska jag sy baggybyxor, dom går väl på några timmar.
Det var min dag och min planering inför morgondagen.
Vi ses imorgonbitti, sov gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0